ya bi biz kazanamıoz su google den para bi kere 49 dolarımı yedi evlat acısı gibi koydu ne var yanı kımsesız cocuklar adına site actıysam ne olmus belkı yararını oraya bagıslıcaktım harbıden

sonra aradan bı zaman gectı bı daha actım hesap bu sefer de bı uyenın ımzasında google reklamlarını tıklayın dıe bı yazı varmıs ben gormedım sen nerden gordun bea google amca yıne banladılar bizi bu seferde almıom protesto edıom calısırım gg ile bes ayda bi 50 ytl alırım

azıcık aşım dertsiz başım