maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yusuf yusuf gördüm seni
eheheh Kim olsa yusuf yusuf atar bu hesabı 2 adet forumda kullanıyorum ikisinde birden kaybonlunca tırstım daha ayın 18'i .. Ne gerek var sitrese Bi dünya para gidicekti aslında sakat iş yapıyorum hepsinde aynı hesap kullanmasam daha iyi olucak. Allahdan diğerlerindeki hesabım değişik.. yoksa biterim..