yusuf yusuf gördüm seni
eheheh

Kim olsa yusuf yusuf atar

bu hesabı 2 adet forumda kullanıyorum ikisinde birden kaybonlunca tırstım daha ayın 18'i .. Ne gerek var sitrese

Bi dünya para gidicekti aslında sakat iş yapıyorum hepsinde aynı hesap kullanmasam daha iyi olucak. Allahdan diğerlerindeki hesabım değişik.. yoksa biterim..