birisi senin siten deki reklamları şikayet etmiş ve google da inceleyip evet bu site reklamlara tıklamaya zorlayıcı şekilde OK işaretleri falan kullanıyor demiş ve banlamış.
geçmiş olsun.
yeni hesap açsanız bile bu şekilde doğal olmayan OK, KALP, Video Player İzleme İkonu vb gibi ikonlarla reklamı tıklatmaya teşvik olursa, şikayet ve sonrası banlanma kaçınılmaz olacaktır.
bunu göz önünde bulundurun derim açıkçası