ocalirdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam,hemen yeni bir hesapdüşünürseniz link bıraktım. iyi günler

https://www.r10.net/adsense-hesap-al...cerisinde.html
Yani yeni bir hesaba tasirsam sitemi. Olurmu?


Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamlara doğal olmayan bir şekilde dikkat çekme

Bu ne saçma bir sebep canları istiyor kapatıyor resmen şaka gibi.
Yakinda Youtuberlarinda Kanalima abone olun iceren videolarini kaldirir hesaplarini kapatirlar reklam okla gostermek nedir bize destek olmak icin reklama tiklayin demisiz diye hesabimiz kapatiliyor hayret bisey bu google g.tnu biz kaldirdik aslinda haklilar