banlaTTılar :S
98
●8.450
- 01-08-2009, 11:06:59şehir dışındaydım arkadaşlar
tüm olayı kanıtlar ve loglarla birlikde mailledim cevap bekliyorum ama pek ümit yok onların gözünden bakınca yolladığım her kanıt benim yapabileceğim tarzdan :S İnsanlar nasıl birşey olmuş anlamıyorum
başkalarının üzüntüsü nasıl bir başkasının sevinci olabiliyor ki?
- 01-08-2009, 11:11:22
teşekkür ederim. Umarım kimsenin başına gelmez gerçekden moralini bozuyor insanın
tüm olayı kanıtlar ve loglarla birlikde mailledim cevap bekliyorum ama pek ümit yok onların gözünden bakınca yolladığım her kanıt benim yapabileceğim tarzdan :S İnsanlar nasıl birşey olmuş anlamıyorum
başkalarının üzüntüsü nasıl bir başkasının sevinci olabiliyor ki?