şehir dışındaydım arkadaşlar

tüm olayı kanıtlar ve loglarla birlikde mailledim cevap bekliyorum ama pek ümit yok onların gözünden bakınca yolladığım her kanıt benim yapabileceğim tarzdan :S İnsanlar nasıl birşey olmuş anlamıyorum

başkalarının üzüntüsü nasıl bir başkasının sevinci olabiliyor ki?