• 09-06-2009, 12:23:41
    #1
    Bildigim kadarıyla en çok banlama ay sonu ile 10-15 arası oluyor.Bunun dışında banlananlar ban tarihlerini sadece ayın günü olarak yazabilirlermi?
  • 09-06-2009, 12:37:14
    #2
    Ayın 3'ü Ban-Para gelmedi...
    Ayın 12'si Ban-Para gelmedi...
    Ayın 22'si Ban-Para geldi..
    Ayın 20'si Ban-Para geldi...

    Yani farklı tarihlerde ban yemişim..Bu arada benim tecrübelerime göre 15'inden sonra değil 20'sinden sonra banlanırsanız paranızı alırsınız..
  • 09-06-2009, 13:02:32
    #3
    Tepede " bu ayın 30 unda size para göndericez" diyorsa o ay ne olursa olsun atıyorlar demekki :/.Sagol yorum için
  • 09-06-2009, 13:07:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    15 inden sonra banlanıp para alanlarda var. Örneğin; Ben
  • 09-06-2009, 14:12:11
    #5
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tepede " bu ayın 30 unda size para göndericez" diyorsa o ay ne olursa olsun atıyorlar demekki :/.Sagol yorum için
    Evet o yazıyı gördünmü olay bitmiştir..
  • 16-06-2009, 14:07:58
    #6
    benim bildiğim kadarıyla bir kişinin 1 tek adsense hesabı olduğu idi BReeD arkadaş 4 kere nasıl banlanmış.
  • 19-06-2009, 13:14:25
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayın 3 ban
    ayın 4 ban
    ayın 5 i ban

    3 hesabımdan ban yedim
  • 28-06-2009, 12:48:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hiç banlanmadım
  • 28-06-2009, 12:50:08
    #9
    Genelde 15i ile 20si arasında oluyor