Ayın 3'ü Ban-Para gelmedi...
Ayın 12'si Ban-Para gelmedi...
Ayın 22'si Ban-Para geldi..
Ayın 20'si Ban-Para geldi...

Yani farklı tarihlerde ban yemişim..Bu arada benim tecrübelerime göre 15'inden sonra değil 20'sinden sonra banlanırsanız paranızı alırsınız..