Arkadaşlar merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde Adsense'den mail geldi. 95$ para biriken hesabımın banlandığını söyleyen bir mail. Kural ihlali yaptığımı belirtiyorlar. Kesinlikle illegal bir yol kullanmadım. Ayrıca "Bizi Destekleyin, Reklamlara Tıklayın" tarzı bir şeyler de yapmadım. 3 kere baştan kaydolmaya çalıştım, kabul etmiyorlar.
Birileri bizim yerimize kural ihlali yapacak tıklamalar mı yapıyor? Banın açılma durumu söz konusu mudur? Şimdiden teşekkür ediyorum.
Adsense'de Banlandım
8
●637
- 26-05-2009, 15:53:27Üyeliği durduruldu
- 27-05-2009, 14:47:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçmiş olsun,kardeş beee.
- 27-05-2009, 14:58:49Üyeliği durduruldugerçekten çok acımasız bu adsense benim 2 hesabım var birini internet cafede kullanıyorum diğerini evde biri temiz sitelerim için ötekisi *****, *****, vs. script vs ile diğer sitelerin reklamlarınıda sitemde gösteriyorum adsense gıcıklık yaparsa bende yaparım ! tabi bunu anlaması imkansız