• 26-05-2009, 15:53:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhabalar,

    Geçtiğimiz günlerde Adsense'den mail geldi. 95$ para biriken hesabımın banlandığını söyleyen bir mail. Kural ihlali yaptığımı belirtiyorlar. Kesinlikle illegal bir yol kullanmadım. Ayrıca "Bizi Destekleyin, Reklamlara Tıklayın" tarzı bir şeyler de yapmadım. 3 kere baştan kaydolmaya çalıştım, kabul etmiyorlar.

    Birileri bizim yerimize kural ihlali yapacak tıklamalar mı yapıyor? Banın açılma durumu söz konusu mudur? Şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 26-05-2009, 16:15:04
    #2
    Geçmiş olsun arkadaşım.Adsensenin ne zaman ne yapacagı hiç belli degil.Özelliklee Türkiyedeki üyelerine karşı çok acımasızlar.
  • 26-05-2009, 16:18:51
    #3
    Geçmiş olsun arkadaşım google bir taraflara koşuyor ama hayırlısı...
  • 27-05-2009, 14:05:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eyw arkadaşlar, yapacak bir şey yok..
  • 27-05-2009, 14:34:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    çok geçmiş olsun hayal kırıklığına uğratmak istemem ama ağzınla kuş tutsan banı açmazlar
  • 27-05-2009, 14:45:37
    #6
    Heran adam banlamaya devam ediyor demek.
  • 27-05-2009, 14:47:26
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun,kardeş beee.
  • 27-05-2009, 14:58:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Adsenseye kabul ediliyorsun seviniyorsun mutlusun hemen banlıyorlar sonra...
    işallah bizde banlanmayız sebepsiz yere.
  • 27-05-2009, 14:58:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten çok acımasız bu adsense benim 2 hesabım var birini internet cafede kullanıyorum diğerini evde biri temiz sitelerim için ötekisi *****, *****, vs. script vs ile diğer sitelerin reklamlarınıda sitemde gösteriyorum adsense gıcıklık yaparsa bende yaparım ! tabi bunu anlaması imkansız