Arkadaşlar merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde Adsense'den mail geldi. 95$ para biriken hesabımın banlandığını söyleyen bir mail. Kural ihlali yaptığımı belirtiyorlar. Kesinlikle illegal bir yol kullanmadım. Ayrıca "Bizi Destekleyin, Reklamlara Tıklayın" tarzı bir şeyler de yapmadım. 3 kere baştan kaydolmaya çalıştım, kabul etmiyorlar.
Birileri bizim yerimize kural ihlali yapacak tıklamalar mı yapıyor? Banın açılma durumu söz konusu mudur? Şimdiden teşekkür ediyorum.