• 25-05-2009, 20:50:33
    #1
    Bu En Az 30 Başvurum. .

    İlk Kayıt Oldugumda Kabul Edilmiştim.Sonra Karıştırdım Bir Sürü Reklam Oluşturdum Dedimki Hesabı SİLİYİM! Yeniden Kayıt Olurum Bir Sildim Daha Onaylanmadım.

    Sonra.. Dedim Blog Açıyım Blogger Onun Hizmeti Oldugu İçin Açtım 150'e Yakın Konu Açtım Kayıt Oldum Kabul Etmediler.

    Bugun Yeniden Denedim 50 Yakın Konu Açtım Kabul Etmediler Ve Mail Bile Gelmedi..

    Soruyorum : Ne Yapsam'da Bu Adsense Onaylasa.. Ne İçerikli Site Açsam Onaylarlar? Ve Aynı İsimle Kayıt Olsam Birşey Olurmu

    NOT: Çeşke İlk Aldıgım Hesabımı Silmeseydim . . . Şans 1 Kere Kapını Çalıyomuş
  • 25-05-2009, 21:12:41
    #2
    ben yine blogspot önereceğim size. insanlığa faydalı olacak bir konu seçin. yavaş ve düzenli içerik girin ve para kazanmak istemiyormuşsunuz gibi davranın o zaman onaylar
  • 25-05-2009, 21:25:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    blogcudan açmayı denedin mi
  • 25-05-2009, 21:40:10
    #4
    şans işi oldu bu işte, aynısını diyen arkadaşlarımdan 3 tanesine ver adını soyadını telini ben adına kayıt olayım dedim hepsi de oldu ne hikmetse
  • 25-05-2009, 21:49:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Papatyayı eline alıyor adsense görevlisi.

    - onaylandı
    - onaylanmadı
    - onaylandı
    - onaylanmadı....

    papatyalara kaldı işiniz artık.
  • 25-05-2009, 21:54:41
    #6
    siz tam umudunuzu kestiğinizde kabul olucak bence
    ben ve 2 arkadaşıma öyle oldu ve 2-3 ay sonra anca kabul edildi başvurularımız.
  • 25-05-2009, 22:07:09
    #7
    Sagdan soldan konu bulup yazmayın kendi elinizle birşeyler karalayın gitsin siteye yeterli derecede konu açmak tek başına yeterli kriter degil konuları açtım hemen başvurayım olmaz konular daha indexlenecek yani en azından üzerinden 2 ay geçmeli başvurmak için
  • 25-05-2009, 22:11:34
    #8
    bende nerdeyse 30 kere basvurdum alamadım en sonunda arkadasın biri verdi sagolsun
    simdi gozum gibi bakıyorum umarım sakınıla goze cop batar olayıa donmez
  • 25-05-2009, 22:19:01
    #9
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şans işi oldu bu işte, aynısını diyen arkadaşlarımdan 3 tanesine ver adını soyadını telini ben adına kayıt olayım dedim hepsi de oldu ne hikmetse

    Şu Şans Bide Bende Olsa