Bu En Az 30 Başvurum. .

İlk Kayıt Oldugumda Kabul Edilmiştim.Sonra Karıştırdım Bir Sürü Reklam Oluşturdum Dedimki Hesabı SİLİYİM! Yeniden Kayıt Olurum Bir Sildim Daha Onaylanmadım.

Sonra.. Dedim Blog Açıyım Blogger Onun Hizmeti Oldugu İçin Açtım 150'e Yakın Konu Açtım Kayıt Oldum Kabul Etmediler.

Bugun Yeniden Denedim 50 Yakın Konu Açtım Kabul Etmediler Ve Mail Bile Gelmedi..

Soruyorum : Ne Yapsam'da Bu Adsense Onaylasa.. Ne İçerikli Site Açsam Onaylarlar? Ve Aynı İsimle Kayıt Olsam Birşey Olurmu

NOT: Çeşke İlk Aldıgım Hesabımı Silmeseydim . . . Şans 1 Kere Kapını Çalıyomuş