• 01-03-2023, 16:04:49
    #10
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre yatmaz ? Bu bilgiye nasıl sahip oldunuz ? Adam yorum yapmış 2 gün önce yattı diye.
    Hocam okuduğunuzu anlamadınız galiba 5ten fazla hesabım bu şekilde oldu yani ne demek istemişim tecrübe olmuş ben bu olayı yaşamış olmuşum değil mi ? Googleyi bilirsiniz kafasına göre takılıyor istediğini istediği hesapa müdahale ediliyor ve en son yazdığım şey inşallah ödeme alırsınız dedim burda kötü bir istek, söylenti olmadı ?
  • 01-03-2023, 16:06:39
    #11
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatti arkadaşlar
    Hayırlı olsun sizin adınıza mutlu oldum
  • 01-03-2023, 16:29:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun sizin adınıza mutlu oldum
    Parayı alan o, sen niye mutlu oluyonki?
  • 01-03-2023, 18:30:59
    #13
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı alan o, sen niye mutlu oluyonki?
    Hocam amacınız nedir ? Neyin peşindesiniz arkadaş ödemeyi almış onun adına mutlu oldum belki acil ihtiyaçı vardır, belki borcu vardır herşeyi olabilir hayırlısıyla harcasın bu devirde iyi niyetlikte olmak yasak galiba
  • 02-03-2023, 00:33:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam amacınız nedir ? Neyin peşindesiniz arkadaş ödemeyi almış onun adına mutlu oldum belki acil ihtiyaçı vardır, belki borcu vardır herşeyi olabilir hayırlısıyla harcasın bu devirde iyi niyetlikte olmak yasak galiba
    Yaw kardeşim, latife yaptım. Hiç şakadanda anlamıyorsunuz. Baksana cümlemin sonuna koyduğum emojilere. Bilmiyorum yaşınız kaç ama galiba gençsiniz. Onun aldığı paraya, mutlu oluyorsun ama benim yaptığım şakaya kırk tane negatif laf yazıyorsun. Benim yaşım 56, aslında senin yorumunu çok beğenmiştim, bu devirde başkasının mutluluğuna, mutlu olan birini yaklaşık 20 senedir hiç görmedimde duymadımda. Çok insanlik çok değişti, şu son 20 senedir. Yani senin gibi değerli insanların, başkasının mutluluğuna mutlu olduğun için yorumunu çok takdir etmiştim. Benim bir amacım, peşinde olduğum bişey yok. Sadece senin bu yorumuna dayanarak, çok terbiyeli ve karakteri iyi bir insan olduğun kanatine varmıştım. Ama bana yazdığın yorum ile bu düşüncemden vaz geçtim. Hayırlı günlerin olsun. Bir şaka yapalım dedik, neredeyse kırk ton dayak atacaktin bana.
  • 02-03-2023, 23:17:41
    #15
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw kardeşim, latife yaptım. Hiç şakadanda anlamıyorsunuz. Baksana cümlemin sonuna koyduğum emojilere. Bilmiyorum yaşınız kaç ama galiba gençsiniz. Onun aldığı paraya, mutlu oluyorsun ama benim yaptığım şakaya kırk tane negatif laf yazıyorsun. Benim yaşım 56, aslında senin yorumunu çok beğenmiştim, bu devirde başkasının mutluluğuna, mutlu olan birini yaklaşık 20 senedir hiç görmedimde duymadımda. Çok insanlik çok değişti, şu son 20 senedir. Yani senin gibi değerli insanların, başkasının mutluluğuna mutlu olduğun için yorumunu çok takdir etmiştim. Benim bir amacım, peşinde olduğum bişey yok. Sadece senin bu yorumuna dayanarak, çok terbiyeli ve karakteri iyi bir insan olduğun kanatine varmıştım. Ama bana yazdığın yorum ile bu düşüncemden vaz geçtim. Hayırlı günlerin olsun. Bir şaka yapalım dedik, neredeyse kırk ton dayak atacaktin bana.
    imza atılacak yorum. Tebrik ederim.
  • 02-03-2023, 23:41:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imza atılacak yorum. Tebrik ederim.

    Arkadas daha sonra PM atarak yaptigi hatadan dolayi ozur diledi.. Bu davranisindan dolayi onu tekrar tebrik ederim..
    @HalitBey;