tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayı alan o, sen niye mutlu oluyonki?
Hocam amacınız nedir ? Neyin peşindesiniz arkadaş ödemeyi almış onun adına mutlu oldum belki acil ihtiyaçı vardır, belki borcu vardır herşeyi olabilir hayırlısıyla harcasın bu devirde iyi niyetlikte olmak yasak galiba