tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaw kardeşim, latife yaptım. Hiç şakadanda anlamıyorsunuz. Baksana cümlemin sonuna koyduğum emojilere. Bilmiyorum yaşınız kaç ama galiba gençsiniz. Onun aldığı paraya, mutlu oluyorsun ama benim yaptığım şakaya kırk tane negatif laf yazıyorsun. Benim yaşım 56, aslında senin yorumunu çok beğenmiştim, bu devirde başkasının mutluluğuna, mutlu olan birini yaklaşık 20 senedir hiç görmedimde duymadımda. Çok insanlik çok değişti, şu son 20 senedir. Yani senin gibi değerli insanların, başkasının mutluluğuna mutlu olduğun için yorumunu çok takdir etmiştim. Benim bir amacım, peşinde olduğum bişey yok. Sadece senin bu yorumuna dayanarak, çok terbiyeli ve karakteri iyi bir insan olduğun kanatine varmıştım. Ama bana yazdığın yorum ile bu düşüncemden vaz geçtim. Hayırlı günlerin olsun. Bir şaka yapalım dedik, neredeyse kırk ton dayak atacaktin bana.
imza atılacak yorum. Tebrik ederim.