baştan başvuru hakkımız var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
baştan başvuru hakkımız var mı ?
0
●
413
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
baştan başvuru hakkımız var mı ?
20-01-2009, 15:48:01
#1
dengesiz
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar ben de ban yedim zamanında galiba sonrada bir daha başvuru yapma gibi bir hakkımız oluryor mu ? bilgisi olan arkadaşların dikkatine..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler