Konu
baştan başvuru hakkımız var mı ?
20-01-2009, 15:48:01
#1
dengesiz
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar ben de ban yedim zamanında galiba sonrada bir daha başvuru yapma gibi bir hakkımız oluryor mu ? bilgisi olan arkadaşların dikkatine..