adsense hesabım deil ama bir domain banlandı bi de ultimatom vermişler eger devam edersen banlarız gibi :S bu ne demek yaa ustelik soyledikleri sayfama baktım ***** değilki ordaki içerik :S sorun nedir sizce ? adamlara mail attım tekrar dedim demo ordaki oyun zaten sitedeki tum oyunlar demo tekrar inceleyin felan dedim..sizce naparlar ??
Merhaba, Hesabınızı gözden geçirirken, şu an Google reklamlarını program kurallarımıza uyum sağlamayan bir şekilde gösterdiğinizi tespit ettik. Örneğin, Fifa 08 indir - Oyun İndir sayfasında AdSense program kurallarını ihlal ettiğinizi görebildik. Program kurallarımızda ifade ettiğimiz gibi, AdSense yayıncıların Google reklamlarını telif haklı ürünlerin dağıtımı ile alakalı olan sayfalara yerleştirmelerine müsaade edilmemektedir. Netice olarak sayfanızdaki reklam yayınını durdurduk.AdSense hesabınız etkin kalacaktır. Fakat, program kurallarımızı gözden geçirmenizi (https://www.google.com/adsense/policies) ve tüm sayfalarınızın kurallarımızla uyum içinde olduğundan emin olmanızı ciddiyetle tavsiye ederiz. Gelecekte yeniden ihlaller tespit edersek hesabınızı durdurabileceğimizi bildirmek isteriz. Saygılar,
Domain banladılar
11
●1.127
- 20-08-2008, 21:46:01
- 20-08-2008, 21:57:07Üyeliği durdurulduArkadaşım download linki yanlız demo dikkatini çekerimKoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2008, 22:16:36Üyeliği durdurulduo HALDE durumu acikla, linki onlara da ver.Tejix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlislik olmus... - 20-08-2008, 22:22:27Dostum ilk önce fifa indir gibi kelimeler kullanma sakın... Daha doğrusu telif hakkı olan dosyaları indir, download gibi kelimelerle kullanma.
Ayrıca demo ise demo olduğunu fifa demo diye belirtebilirsin sayfada indir yerine...
Bunları değiştirdikten sonra adsense'ye link ile birlikte mail at... - 20-08-2008, 22:36:15yardımlarınız için tesekkurler...acaba oyunun demo olmadıgını mı dusunuyorlar yoksa demo oldugunu bildikleri halde mi kapattılar aslında merak etttigim şey bu...o yuzden mailin cevabını bekleyecegim..size durumu tekrar bildiririrm...tesekkurler tekrarrr