yardımlarınız için tesekkurler...acaba oyunun demo olmadıgını mı dusunuyorlar yoksa demo oldugunu bildikleri halde mi kapattılar aslında merak etttigim şey bu...o yuzden mailin cevabını bekleyecegim..size durumu tekrar bildiririrm...tesekkurler tekrarrr