• 12-02-2008, 18:48:44
    #28
    geçmiş olsun.
    hangi siteden ve ne tür hatadan dolayı ban olduğunu söyleseler bari başkalarıda aynı hataya düşmese.
    burada hata söylenmemiş. otomatik mesajlar.
    2 hesap kullanmak artık mantıklı gelmeye başladı.
  • 14-02-2008, 02:06:01
    #29
    avare71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, domainler banlanmadıysa başka hesaplarla devam edilebilir.
    Bence yüksek kazançla ilgisi var. 3 yıldır kullandığım hesap 2 ay üst üste 1000'i geçti ve banlandı. Mailde yazdıkları gerekçe aynıydı. Birkaç hesap ile çalışmak en mantıklısı bence. Hesaplardaki parayı 300-400 civarında tutunca pek dikkat çekmez.
    Domain de banlanmıstır muhtemelen
  • 14-02-2008, 02:11:08
    #30
    mcgoxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain de banlanmıstır muhtemelen
    yok Allah'tan domainler sağlam.
  • 14-02-2008, 20:59:51
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun dostum. Hakkını yemiş senin google. Tekrar başvurup yeniden denemeni tavsiye ederim. Bu arada bende çorludanım
  • 18-02-2008, 11:26:28
    #32
    Benimde hesabım aynı şekilde dün kapatıldı ve banada daha önce uyarı maili gelmedi.Ne yapmaya çalışıyor bunlar
  • 18-02-2008, 11:39:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Buradan çıkarılacak ders şudur: adwords sistemine reklam verenler oyun sitelerindeki çoluk çocuğa para dağıtacak kadar enayi değiller. raklam verenler şikeyetçi olunca da, google üstüne düşeni yapıyor. içerik ve reklam arasındaki alakanın web mastırlarca bir şekilde kurulması lazım. yoksa uzun vadede hepimiz için adsense gelirleri hayal olur. Arkadaşıma da geçmiş olsun diliyorum. umarım bir çözüm yolu bulunur.
  • 18-02-2008, 12:05:55
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan çıkarılacak ders şudur: adwords sistemine reklam verenler oyun sitelerindeki çoluk çocuğa para dağıtacak kadar enayi değiller. raklam verenler şikeyetçi olunca da, google üstüne düşeni yapıyor. içerik ve reklam arasındaki alakanın web mastırlarca bir şekilde kurulması lazım. yoksa uzun vadede hepimiz için adsense gelirleri hayal olur. Arkadaşıma da geçmiş olsun diliyorum. umarım bir çözüm yolu bulunur.
    adwordscler çoluk çocuğa reklam verecek enayıler demek ne demektır ya herkesın kıtlesı farkl ıarkadaşım, ufak yaş gruplarına reklma vermk ıstemıyorlarsa fıltre kullanı o kelımeyı kullanmaz olur bıter burda adwords u on plana çıkartıyorsan şu şekilde çıakrt tık başına 0,01 verip yuzlerce bedava melodi aşk sitelerını engellesınler kendı reklam ağlarını spam sitelerle doldurdualr haberlerı yok, once eskı kalıtelerını kazanmaları lazım muşteri portfoyu dağılmış durumda ve onların yuzunden reklam yayıncıalrı banlanıyor,
    Gece gunduz sıtemde aşk melodı reklamı çıkıyor sonra adwordsculerı tehlıkeye sokuyormuşum, once sistemı bunalrdan temızlesınler...
  • 18-02-2008, 16:36:27
    #35
    Üyeliği durduruldu
    aynı şekilde bende banlandım ne mail geldi nede başka bişey ne yapmaya calışıyorlar anlayamadım..
  • 18-02-2008, 16:40:50
    #36
    bu risk olayıda yeni çıktı...hep bahane hep bahane...