geçmiş olsun.
hangi siteden ve ne tür hatadan dolayı ban olduğunu söyleseler bari başkalarıda aynı hataya düşmese.
burada hata söylenmemiş. otomatik mesajlar.
2 hesap kullanmak artık mantıklı gelmeye başladı.