• 09-02-2008, 09:31:16
    #1
    Merhaba Sabri ****,

    Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
    AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
    Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
    gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
    bırakmaya karar verdik.

    Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın
    çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama
    düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin
    açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve
    işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

    Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorularınız varsa, lütfen
    bu e-postayı yanıtlamayın.
    https://www.google.com/adsense/suppo...er=57153&hl=tr
    adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

    Saygılar,


    Google AdSense Ekibi


    Şimdi beni niye banlamışlarki illegal hiçbişey yok
  • 09-02-2008, 09:47:55
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu ay şu ana kadar yani ne kadar kazanmıştın
  • 09-02-2008, 09:52:35
    #3
    günlük 80-90 arası değişiyordu ama hesap 3 yıllık ve kesinlikle hile vs. yok zaten kazanç ortalamam o civardaydı
  • 09-02-2008, 09:56:53
    #4
    benim hesabıda kapadılar mail attım içerdeki parayı vereceklerini söylediler mail at bakarsın banını açarlar
  • 09-02-2008, 10:01:49
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    iyi para kazanıyomuşsun valla..

    google ın algoritmasına bi sinyal gelmiş herhalde

    kazanmçtan dolayı detaylı incelemeye takıldın herhalde..geçersiz tık falan demediğine göre o meşhur hiç açıklamadıkları sistemleri
  • 09-02-2008, 10:04:26
    #6
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hesabıda kapadılar mail attım içerdeki parayı vereceklerini söylediler mail at bakarsın banını açarlar
    maili hangi adrese attın?
  • 09-02-2008, 10:06:32
    #7
    inş. içerdeki parayı kurtarırsın adsense-tr@google.com
  • 09-02-2008, 10:10:31
    #8
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inş. içerdeki parayı kurtarırsın adsense-tr@google.com
    eyvallah dostum yazalım bişeyler bakalım ne dicekler.
  • 09-02-2008, 10:12:37
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben sözlük sitesi için 5 inci kez başvuruorm cevap yok...