• 26-01-2008, 08:44:17
    #10
    Arkaşla görüşüyoruz tam benim olaya benzemesede çalınma olabilir adsanseye ayrıntılı bir mail attıktan sonra herşey kesinleşir.
    Dediğim gibi sıkma canını dostum çalındı ise güzel ve detaylı bir mail yazdıktan sonra geri alıcaksın
  • 26-01-2008, 08:47:57
    #11
    Evet arkadaşla konuşuyoruz, sağolsun yardımcı oluyor. ayrıntılı mail attım google a, cevabı bekliyorum bakalım.
  • 26-01-2008, 11:09:26
    #12
    hay allahım ya milleti de boşuna ayaklandırdık =) hesaba giriş yapabiliyorum şu an artık

    insan bi bilgisayarı kapatıp açıp da girmeyi dener deme ?

    zaman ayıran arkadaşlar çok teşekkür ederim.

    bilgisayarı açıp kapattım 7 saatten beri mal mal oturdum başında hiç aklıma gelmedi kapatıp açmak.
  • 26-01-2008, 11:42:07
    #13
    sevindim dostum
    hadi gözün aydın
  • 26-01-2008, 11:51:19
    #14
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevindim dostum
    hadi gözün aydın
    Çok teşekkürler kardeşim, seni de meşgul ettim bir süre =) Neyse ki kara haber çıkmadı
  • 26-01-2008, 12:05:36
    #15
    NemesiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler kardeşim, seni de meşgul ettim bir süre =) Neyse ki kara haber çıkmadı
    ne demek kardeşim ayıpsın lafı bile olmaz
    evet sevindim valla hadi gözün aydın tekrar