hay allahım ya milleti de boşuna ayaklandırdık =) hesaba giriş yapabiliyorum şu an artık
insan bi bilgisayarı kapatıp açıp da girmeyi dener deme ?
zaman ayıran arkadaşlar çok teşekkür ederim.
bilgisayarı açıp kapattım 7 saatten beri mal mal oturdum başında hiç aklıma gelmedi kapatıp açmak.