hay allahım ya milleti de boşuna ayaklandırdık =) hesaba giriş yapabiliyorum şu an artık

insan bi bilgisayarı kapatıp açıp da girmeyi dener deme ?

zaman ayıran arkadaşlar çok teşekkür ederim.

bilgisayarı açıp kapattım 7 saatten beri mal mal oturdum başında hiç aklıma gelmedi kapatıp açmak.