• 20-01-2008, 15:08:25
    #19
    eses çocuklara kötü örnek oluyorsun.

    konularına +13 etiketi takmalı hatta 18 de olabilir
  • 20-01-2008, 15:35:10
    #20
    o ne ya 8k $ off off bizde 100 dolara seviniriz
  • 20-01-2008, 15:47:58
    #21
    yanlis hatirlamıyorsam arkadas banlanmıstı ama iceridek odemeyi almısti..
  • 26-01-2008, 19:47:30
    #22
    DReaMeRYounG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz oyuncak araba alamadık daha
    ya hırsızlık parayla ferrari almaktansa helal parayla bisiklete bin kardesim..

    HIRSIZLIK diyorum kusura bakmayın ama tutup birinin cebinden para

    calmaktan farkı yok yaptıgınız işin dolandırıcılık..bu tarafta cıkmasa

    öbür tarafta bindirirler seni ferrariye kafanı yorma...
  • 26-01-2008, 19:52:22
    #23
    acemicoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya hırsızlık parayla ferrari almaktansa helal parayla bisiklete bin kardesim..

    HIRSIZLIK diyorum kusura bakmayın ama tutup birinin cebinden para

    calmaktan farkı yok yaptıgınız işin dolandırıcılık..bu tarafta cıkmasa

    öbür tarafta bindirirler seni ferrariye kafanı yorma...
    Aynen katılmakla birlikte, sadece yazık diyorum.

    Bunu gururlanarak anlatmak bir yana, buradaki birçok arkadaşın da olay normal birşeymiş gibi karşı çıkmamasına şaşırıyorum..
  • 26-01-2008, 19:59:47
    #24
    hile yapan ancak ve ancak kendini kandırır. karşınınızda 130 milyar$ değer biçilen süper şirket google var boru değil kardeşim
  • 26-01-2008, 20:04:37
    #25
    elbet google kandıranda çıkar ama allah ı kandırabilecek (haşa) olan varmı ?
  • 26-01-2008, 22:45:54
    #26
    kardeşim neden hırsızlık yapıyorsunuz? Çalıp çırpmayla bir yere kadar. Birde hırsızlığını çok büyük marifetmiş gibi yazıyorsun buraya. Çok yazık.
  • 28-01-2008, 02:26:32
    #27
    eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorma yaw. tüh çok kötü oldu. geçen ay da almıştım parayıoysaki, ama bu ay çaktı herifler. geçen ayda 2 tane hesabım banlandı. zaten yeni hesap zor açıyoz, gitti 10k$. arabayı değiştircektim. kısmet değilmiş bunu almak. 2 ay sonra inş. Audi > TT > ' ' TT' ' #5603869 - Sahibinden.com
    Haram lokma boğazınızdan nasıl geçiyor anlamıyorum ama boğazınızdan çıkışı kötü olur söyleyeyim.