ya hırsızlık parayla ferrari almaktansa helal parayla bisiklete bin kardesim..
HIRSIZLIK diyorum kusura bakmayın ama tutup birinin cebinden para
calmaktan farkı yok yaptıgınız işin dolandırıcılık..bu tarafta cıkmasa
öbür tarafta bindirirler seni ferrariye kafanı yorma...
Aynen katılmakla birlikte, sadece yazık diyorum.
Bunu gururlanarak anlatmak bir yana, buradaki birçok arkadaşın da olay normal birşeymiş gibi karşı çıkmamasına şaşırıyorum..