acemicoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hırsızlık parayla ferrari almaktansa helal parayla bisiklete bin kardesim..

HIRSIZLIK diyorum kusura bakmayın ama tutup birinin cebinden para

calmaktan farkı yok yaptıgınız işin dolandırıcılık..bu tarafta cıkmasa

öbür tarafta bindirirler seni ferrariye kafanı yorma...
Aynen katılmakla birlikte, sadece yazık diyorum.

Bunu gururlanarak anlatmak bir yana, buradaki birçok arkadaşın da olay normal birşeymiş gibi karşı çıkmamasına şaşırıyorum..