• 09-12-2007, 06:00:50
    #19
    Misafir
    Steel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem hile yapıp hemde banlanınca isyan eden ender insanlardansın tebrik ediyorum.
    Sana katılıyorum

    ilteris83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vah güzel kardeşim ilk defa başına geliyor anlaşılan bu arada taktir ettim seni hem hile yaptığını söyleyecek kadar açık sözlü hem de bu yüzden banlandığını söyleyip kızacak kadar safsın bu devirde sen gibilere az rastlanıyor. Geçmiş olsun tekrar
    Ama sana katılmıyorum
  • 09-12-2007, 07:16:07
    #20
    Ya r10 moderatorleri bide siz banlayın noolur şu metini.
  • 09-12-2007, 22:48:46
    #21
    hile yapanların diğerlerinin ekmeğini yediğini ve diğerlerinin yoksa çok daha fazla maddi kazancı olacağını risk payları ve haksız ödemelerin ciddiyetle iş yapan google reklamcılarının kazançlarından kesildiğini söylemem gerekti . ama üzüldüm yani bu işlerin en çok kötüye kullanan yer türkiye bunun üzerine bazı araştırmalarım var . adamlar yakında tümden türkiye de büyükler dışı ban yapar ise şaşırmayın . o yüzden banlanıp hile yapanları siteden de banlayın burdan da yararlanmasınlar
  • 10-12-2007, 00:31:52
    #22
    KIFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya r10 moderatorleri bide siz banlayın noolur şu metini.
    o niye dostum ??? derdimizi anlatmak suc mu oldu arkadaslar bende biliyorum hile yapinca banladigini benim kazancin zaten iyidi ancak kazanclar biraz dusmustu 3-4 gun bi hile yapalim dedik ondanda gum olduk yani hile yapmasam 400 dolar alicaktim hile yaptim 560 dolar oldu !! benim isyanim suna cok kazanana veriyorlar parasini az kazanana vermiyorlar AMA TABI BU DERS OLDU BANA YEDEKTE BI GOOGLE HESABIM VARDI ONU DEVREYE SOKTUM HEMEN onda gunde 1 dolar bile olsa artik hile yapmayi dusunmuyorum !!
  • 10-12-2007, 18:30:05
    #23
    Metin82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AMA TABI BU DERS OLDU BANA YEDEKTE BI GOOGLE HESABIM VARDI ONU DEVREYE SOKTUM HEMEN onda gunde 1 dolar bile olsa artik hile yapmayi dusunmuyorum !!
    ee o zaman şu sonucu çıkartabiliriz: bir nusubet bin nasihatten iyidir.

    iyi ki banlanmışsın diyelim o zaman