Ya r10 moderatorleri bide siz banlayın noolur şu metini.
o niye dostum ??? derdimizi anlatmak suc mu oldu arkadaslar bende biliyorum hile yapinca banladigini benim kazancin zaten iyidi ancak kazanclar biraz dusmustu 3-4 gun bi hile yapalim dedik ondanda gum olduk

yani hile yapmasam 400 dolar alicaktim hile yaptim 560 dolar oldu !! benim isyanim suna cok kazanana veriyorlar parasini az kazanana vermiyorlar

AMA TABI BU DERS OLDU BANA YEDEKTE BI GOOGLE HESABIM VARDI ONU DEVREYE SOKTUM HEMEN

onda gunde 1 dolar bile olsa artik hile yapmayi dusunmuyorum !!