
Eşleşmeler %100 gösterim neden düşük?
7
●93
- 10-04-2021, 13:58:55sizde ne zamandandır böyle?appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2021, 14:00:221 haftadır gelirlerde inanılmaz biçimde düştü
- 10-04-2021, 14:02:10Aynen hocam bende de son bir haftadır böyle ne yazık ki.appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2021, 14:07:21İnşallah düzelir hocam, heves bırakmıyor bu sorun vallaNova27000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2021, 11:47:33Aslında bana göre bir sorun değil o eşleşme dediği cihazın admob isteğine verilen cevap yani cihazda reklam isteği alınmış admob reklamı vermiş ama cihaz o reklamı gösterecek bölüme kadar gelinmediği için reklam gösterilememiş. Bende de genelde bu oranlar %30-50 arasında dolaşıyor ve normal karşılıyorum. Yani siz isteği alıyorsunuz ama mesela 1 bölüm sonra bu reklam gösterilecekse kişi o bölüme gelmeden çıkış yapıldığı için reklam gösterilemiyor.
- 12-04-2021, 11:51:40hocam doğru diyorsunuz bende dün bazı değişiklikler yaptım kodlarda ortalama %69 lara yükseldi tahminimce güncelleme yükleyenler arttıkça oranda artacaktır.KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
