Uygulamalarımda Geçiş reklamı gösteriyorum her program açılışında sadece 1 reklam. Eşleşmeler %100 olduğu halde gösterimler aşağıdaki gibi % 25 civarında acaba bu benden mi kaynaklanıyor yoksa Admob'un her zamanki lakaytlığı mı?