Aslında bana göre bir sorun değil o eşleşme dediği cihazın admob isteğine verilen cevap yani cihazda reklam isteği alınmış admob reklamı vermiş ama cihaz o reklamı gösterecek bölüme kadar gelinmediği için reklam gösterilememiş. Bende de genelde bu oranlar %30-50 arasında dolaşıyor ve normal karşılıyorum. Yani siz isteği alıyorsunuz ama mesela 1 bölüm sonra bu reklam gösterilecekse kişi o bölüme gelmeden çıkış yapıldığı için reklam gösterilemiyor.