• 23-12-2020, 12:49:14
    #1
    Merhaba,

    Uygulama ve admob hesabı yeni değil eskidir.
    Fakat reklam yayınlamaya yeni başladım.
    2 - 3 gün olmuştur istek var fakat gösterim 1 nedeni nedir acaba?

  • 23-12-2020, 13:08:29
    #2
    Mailinizi kontrol edin hocam kısıtlama gelmiş olabilir
  • 23-12-2020, 13:26:24
    #3
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailinizi kontrol edin hocam kısıtlama gelmiş olabilir
    Kontrol ettim hocam kısıtlama yok
  • 23-12-2020, 20:44:38
    #4
    Eşleşme oranı %90 ve üzeri olması gerekiyor. Yakın bi tarihte politika ksımını kontrol edin. 1 ay ve hatta daha fazla bu kısıtlama sürebilir.
  • 23-12-2020, 20:59:37
    #5
    KarayelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşleşme oranı %90 ve üzeri olması gerekiyor. Yakın bi tarihte politika ksımını kontrol edin. 1 ay ve hatta daha fazla bu kısıtlama sürebilir.
    Reklamı yeni oluşturdum. Nasil hemen kisitlama oluyor acaba
  • 23-12-2020, 23:17:00
    #6
    Öncelikle merhabalar.
    Bu gibi durumların önüne geçmek ve gelir kaybını engelleme açısından mediation sistemini tavsiye ederim. Hatta mediationu ironsrc veya bu gibi platformlar üzerinden yaparsanız admob hesabınız kısıtlamaya düştükten sonra kapansa dahi herhangi bir kaybınız olmaz. Tekrar tekrar güncelleme yapmanıza da gerek kalmaz.
  • 23-12-2020, 23:28:36
    #7
    kısıtlama yemişsin hocam.admob hesabında bildirimlere bak
  • 24-12-2020, 07:03:38
    #8
    Archetype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhabalar.
    Bu gibi durumların önüne geçmek ve gelir kaybını engelleme açısından mediation sistemini tavsiye ederim. Hatta mediationu ironsrc veya bu gibi platformlar üzerinden yaparsanız admob hesabınız kısıtlamaya düştükten sonra kapansa dahi herhangi bir kaybınız olmaz. Tekrar tekrar güncelleme yapmanıza da gerek kalmaz.
    Hocam Admob kısıt yemiş haldeyken de mediation sistemine kaydolursak reklamlar çıkmaya başlar mı ? Bir de sanırım ironsrc tarzı sistemler farklı reklam verenleri bir araya getiriyor. Kazanç olarak admobtan daha iyi veya kötü diyebilir misiniz ?
  • 24-12-2020, 07:49:29
    #9
    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Uygulama ve admob hesabı yeni değil eskidir.
    Fakat reklam yayınlamaya yeni başladım.
    2 - 3 gün olmuştur istek var fakat gösterim 1 nedeni nedir acaba?

    uygulamanızın debug versiyonunu kullanıyor olabilirmisiniz kendinizi test user olarak eklemişsinizdir o yuzden size reklam gözükmüyordur