Öncelikle merhabalar.
Bu gibi durumların önüne geçmek ve gelir kaybını engelleme açısından mediation sistemini tavsiye ederim. Hatta mediationu ironsrc veya bu gibi platformlar üzerinden yaparsanız admob hesabınız kısıtlamaya düştükten sonra kapansa dahi herhangi bir kaybınız olmaz. Tekrar tekrar güncelleme yapmanıza da gerek kalmaz.
Öncelikle merhabalar.
Bu gibi durumların önüne geçmek ve gelir kaybını engelleme açısından mediation sistemini tavsiye ederim. Hatta mediationu ironsrc veya bu gibi platformlar üzerinden yaparsanız admob hesabınız kısıtlamaya düştükten sonra kapansa dahi herhangi bir kaybınız olmaz. Tekrar tekrar güncelleme yapmanıza da gerek kalmaz.
Hocam Admob kısıt yemiş haldeyken de mediation sistemine kaydolursak reklamlar çıkmaya başlar mı ? Bir de sanırım ironsrc tarzı sistemler farklı reklam verenleri bir araya getiriyor. Kazanç olarak admobtan daha iyi veya kötü diyebilir misiniz ?