Öncelikle merhabalar.
Bu gibi durumların önüne geçmek ve gelir kaybını engelleme açısından mediation sistemini tavsiye ederim. Hatta mediationu ironsrc veya bu gibi platformlar üzerinden yaparsanız admob hesabınız kısıtlamaya düştükten sonra kapansa dahi herhangi bir kaybınız olmaz. Tekrar tekrar güncelleme yapmanıza da gerek kalmaz.