Arkadaşlar şuan bu firmayı kullanmakta olan varmı
Kazançları ne durumda bilgilendirirmisiniz
Startapp Reklam firmasını kullanan varmı?
10
●589
- 23-08-2020, 17:35:36Duyduğuma göre berbat diyorlar.
Admob'un kısıtlamalı olduğu bugünlerde pek bir alternatif yok gibi, size tavsiyem ironsrc olacaktır.
Hem ironsrc hemde Unity ADS reklamlarını gösterebilirsin. Admob kısıtlaması kalktığında reklam kodlarını değiştirmeden ironsrc üzerinden admob reklamlarında gösterebilirsin.
Ancak yinede startapp kullanırsan 1 hafta sonra raporları paylaşırsan sevinirim. - 23-08-2020, 17:38:59Youtube dan startapp videolarına baktımda son 2 3 ayda atılan videolara kazançlar kötü durmuyor dolar yüksek ülkemizde bundan dolayı kötü gelmiyor olabilirmersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2020, 18:29:36Denerseniz bizede bilgi verin lütfen.leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Unity ADS'de :
1K Banner Gösterimi : 0,03$
1K Geçiş Reklamı Gösterimi : 0,50-0,60$
Aynı Uygulam Admob'da :
1K Banner Gösterimi : 5-6 TL
1K Geçiş Reklamı Gösterimi : 7-9 TL
Admob reklamları çeşitliği daha fazla, farklı reklamlar çıkabiliyor. Unity'de genelde tekrarlayan aynı reklamlar çıkıyor. Bu yüzden tıklama ve kazanç daha az oluyor. - 23-08-2020, 18:41:59Unity ads de banner reklam hep ölü oluyor hocam eklememek daha iyi en azından kullanıcı rahatsız olmazmersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2020, 14:28:55bir haftada test icin actım return app icin 9.6k gosterime $0.02 dolar vermis, uzak durun!

- 03-09-2020, 14:50:18Startapp güzel reklam tipleri var. Kurulumu kolay ama kazanç sağlayamadım. O zamanlar dolar 3 tl idimersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ironsrc'den hiç reklam alamadım. O zaman yeniden yapılamdırma içersindeydi belki ondandır. - 03-09-2020, 16:00:04startapp'tan memnun kalmak için gösterim sayınızın baya yüksek olması gerekiyor. arkadaş yukarıda örnek atmış ama pek doğru bir örnek olmamış. benim denk geldiğim ortalama eCPM $0,30-0,40 arası, yıl onu $0,90 - 1,00 arası. Özellikle yıl sonu admob'u geçiyor diyebilirim.

