Duyduğuma göre berbat diyorlar.
Admob'un kısıtlamalı olduğu bugünlerde pek bir alternatif yok gibi, size tavsiyem ironsrc olacaktır.
Hem ironsrc hemde Unity ADS reklamlarını gösterebilirsin. Admob kısıtlaması kalktığında reklam kodlarını değiştirmeden ironsrc üzerinden admob reklamlarında gösterebilirsin.
Ancak yinede startapp kullanırsan 1 hafta sonra raporları paylaşırsan sevinirim.
Youtube dan startapp videolarına baktımda son 2 3 ayda atılan videolara kazançlar kötü durmuyor dolar yüksek ülkemizde bundan dolayı kötü gelmiyor olabilir