Duyduğuma göre berbat diyorlar.
Admob'un kısıtlamalı olduğu bugünlerde pek bir alternatif yok gibi, size tavsiyem ironsrc olacaktır.
Hem ironsrc hemde Unity ADS reklamlarını gösterebilirsin. Admob kısıtlaması kalktığında reklam kodlarını değiştirmeden ironsrc üzerinden admob reklamlarında gösterebilirsin.
Ancak yinede startapp kullanırsan 1 hafta sonra raporları paylaşırsan sevinirim.
Startapp güzel reklam tipleri var. Kurulumu kolay ama kazanç sağlayamadım. O zamanlar dolar 3 tl idi
Ironsrc'den hiç reklam alamadım. O zaman yeniden yapılamdırma içersindeydi belki ondandır.