• 18-09-2019, 15:00:24
    #1
    Arkadaşlar bugün artık 10 senelik mobil yazılım macerama son verme kararı aldım. Geçen seneye göre yaklaşık %70 bir düşüş var. Uygulama tıklamaları ve gösterim oranları aynı. Artık bu iş gerçekten yapılmaz. Yaşadığım stres ödemeler vs. bu kadar düştüysek. Başka bir sektöre girme zamanı gelmiş demektir.
  • 18-09-2019, 15:10:03
    #2
    coexploit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün artık 10 senelik mobil yazılım macerama son verme kararı aldım. Geçen seneye göre yaklaşık %70 bir düşüş var. Uygulama tıklamaları ve gösterim oranları aynı. Artık bu iş gerçekten yapılmaz. Yaşadığım stres ödemeler vs. bu kadar düştüysek. Başka bir sektöre girme zamanı gelmiş demektir.
    bendede %20 oranında artış olmuştu şimdi uygulamamda bazılarında telif hakkı meteryali uyarı nedeni ile reklam kaldırıldı. çok saçma 1 yıldır olan uygulama şimdi telif yiyor :d
  • 18-09-2019, 15:10:35
    #3
    sektör değiştirmek yerine kazanç odağınızı reklamlar yerine uygulama içi satın alımlara yönlendirebilirsiniz.
  • 18-09-2019, 15:14:58
    #4
    Ne garip tam da dün, forumda bir arkadaşın konusuna yazmıştım mobil uygulama işine girmeyi düşünüyorum bu işlerde para var sanırım diye nazarım mı değdi ne. Bu arada kazançların düşmesine üzüldüm gerçekten. O kadar emek, bilgi, birikim zaman vs.. insan karşılığını almak ister tabi.
  • 18-09-2019, 18:18:41
    #5
    Hocam gunluk 80-90 tl kazandigim uygulamam bu aya girdik gireli 15 gündür günlük 3-5 tl kadar düştü aşırı moralim bozuldu sanirim artik tiklamadan sonra 1 dk kadar açılan sayfada durulmasini istiyor google çünkü tıklamaları gün içinde belirli araliklarla geri cekiyor ve bgbg 15-20 tl iken 2 haftadır 1-2 tl iyice bozdu artık
  • 24-11-2019, 00:22:42
    #6
    Allah kolaylık versin hocam bu işin tadı gerçekten iyice kaçıyor google'ın tekeli sagolsun