Arkadaşlar bugün artık 10 senelik mobil yazılım macerama son verme kararı aldım. Geçen seneye göre yaklaşık %70 bir düşüş var. Uygulama tıklamaları ve gösterim oranları aynı. Artık bu iş gerçekten yapılmaz. Yaşadığım stres ödemeler vs. bu kadar düştüysek. Başka bir sektöre girme zamanı gelmiş demektir.
bendede %20 oranında artış olmuştu şimdi uygulamamda bazılarında telif hakkı meteryali uyarı nedeni ile reklam kaldırıldı. çok saçma 1 yıldır olan uygulama şimdi telif yiyor :d