Ne garip tam da dün, forumda bir arkadaşın konusuna yazmıştım mobil uygulama işine girmeyi düşünüyorum bu işlerde para var sanırım diye nazarım mı değdi ne. Bu arada kazançların düşmesine üzüldüm gerçekten. O kadar emek, bilgi, birikim zaman vs.. insan karşılığını almak ister tabi.