acemice 3D max Oyun Sahnesi.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
acemice 3D max Oyun Sahnesi..
20
●
4.057
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
acemice 3D max Oyun Sahnesi..
1
2
3
09-09-2012, 06:08:11
#1
myben
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3D max te modellendi, Vray da render alındı, Photoshop tada düzenlemeler yapıldı, maxte yeniyim, iconlar NFS serilerinden esinlenerek yerleştirilmiştir.. sahne tamamen özgündür
herkese iyi çalışmalar..
09-09-2012, 10:15:35
#2
Pavilion
Üyeliği durduruldu
bence qayet güzel olmuş ancak binalar biraz daha geliştirilirse güzel bişey ortaya çıkabilir.
10-09-2012, 11:26:20
#3
ufukwebmaster
Yeni olmana rağmen güzel iş çıkarmışsın, tebrikler.
10-09-2012, 11:42:08
#4
EkoL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok iyi bir iş çıkartmışsın tebrikler.
10-09-2012, 11:52:10
#5
ata350
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gayet iyi
Yeni halin buysa
10-09-2012, 12:15:41
#6
helperman
Bu oyun çıksın hemen alırım
şaka bir yana beğendim.
10-09-2012, 15:31:42
#7
gumusay
tebrikler güzel çalışma olmuş
10-09-2012, 15:37:43
#8
myload
Binalara kebapçı, kenalarda iett durağı, minubüsler ve 1-2 de apaçi koydunmu yaya tamam usta bu iş
10-09-2012, 15:44:47
#9
AyazWeb
Başlangıç İçin Gayet İyi Olmuş, Eline Sağlık.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler