• 09-09-2012, 06:08:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3D max te modellendi, Vray da render alındı, Photoshop tada düzenlemeler yapıldı, maxte yeniyim, iconlar NFS serilerinden esinlenerek yerleştirilmiştir.. sahne tamamen özgündür
    herkese iyi çalışmalar..

  • 09-09-2012, 10:15:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence qayet güzel olmuş ancak binalar biraz daha geliştirilirse güzel bişey ortaya çıkabilir.
  • 10-09-2012, 11:26:20
    #3
    Yeni olmana rağmen güzel iş çıkarmışsın, tebrikler.
  • 10-09-2012, 11:42:08
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi bir iş çıkartmışsın tebrikler.
  • 10-09-2012, 11:52:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet iyi Yeni halin buysa
  • 10-09-2012, 12:15:41
    #6
    Bu oyun çıksın hemen alırım şaka bir yana beğendim.
  • 10-09-2012, 15:31:42
    #7
    tebrikler güzel çalışma olmuş
  • 10-09-2012, 15:37:43
    #8
    Binalara kebapçı, kenalarda iett durağı, minubüsler ve 1-2 de apaçi koydunmu yaya tamam usta bu iş
  • 10-09-2012, 15:44:47
    #9
    Başlangıç İçin Gayet İyi Olmuş, Eline Sağlık.