Konu
acemice 3D max Oyun Sahnesi..
09-09-2012, 10:15:35
#2
Pavilion
Üyeliği durduruldu
bence qayet güzel olmuş ancak binalar biraz daha geliştirilirse güzel bişey ortaya çıkabilir.