3D max te modellendi, Vray da render alındı, Photoshop tada düzenlemeler yapıldı, maxte yeniyim, iconlar NFS serilerinden esinlenerek yerleştirilmiştir.. sahne tamamen özgündür
herkese iyi çalışmalar..