Bunlarda benden olsun - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunlarda benden olsun
55
●
9.231
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Bunlarda benden olsun
1
2
3
4
5
6
7
18-06-2007, 13:42:21
#19
Osm@N
Artık bu son arkadaşlar yarın proje teslimim var Allah nasip kısmet ederse 10 gün içinde artık resmen bir mimar olabilicem
06-07-2007, 15:23:43
#20
HostUzman
Üyeliği durduruldu
inş. olursun ya
17-07-2007, 03:30:34
#21
qkr10
gerçektende güzel çalışma tebrik ederim..
31-07-2007, 13:11:58
#22
Gergen Koyu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hepsi Içiçe Geçmiş Futbol Sahasi Ve Havuz Yanyana Ya Top Havuza Kaçarsa :d
31-07-2007, 13:31:35
#23
_D.m.X_
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
manyak bi para yaaw 8 trilyon
ayrıca oteli gözüm biyerden ısırıyıor
06-08-2007, 19:08:26
#24
scopus
güzel çalışma olmuş
10-08-2007, 17:38:11
#25
Freon
Platin üye
süper olmuş
10-08-2007, 18:26:05
#26
Kavi
Üyeliği durduruldu
süper hepsi
13-08-2007, 03:13:13
#27
cankendir
Hangi programla yapıyorsun bu çizimleri çok merak ettim doğrusu. Emeğine saglık .
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler