• 01-06-2007, 23:06:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Eline Saglık. Guzl çalısma.
  • 01-06-2007, 23:11:05
    #11
    peki bi özelliği varmı... Diğerlerinden bi farkı? Tanıtsana bize biraz
  • 01-06-2007, 23:55:52
    #12
    ellerine sağlık Osman. Bakarken İçim Açıldı Çok Güzel Bir Yapı Olmuş.
  • 02-06-2007, 00:05:16
    #13
    isteyen olursa bir kaç bir şeyler çiziktiriz 27 hazirandan sonra







  • 08-06-2007, 22:37:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ilk ev çok hoşuma gitti
    eline sağlık
  • 09-06-2007, 01:53:04
    #15
    ilki ev değil ki (: ben otel olarak çizmiştim ben köşk gibi bir evde yaşıyorum diyorsan orası başka tabi
  • 10-06-2007, 20:42:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bana ev olarak geldi ne diyorsun bizim bahçivan bundan büyük bi evde yaşiyor
  • 10-06-2007, 21:34:47
    #17
    osman seni tanrımı yarattı :9

    yaradana gurban kabiliyet var
  • 10-06-2007, 22:13:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bunları hangi prg çiziyorsun aga ilham geldi yahu