Bunlarda benden olsun - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunlarda benden olsun
55
●
9.231
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Bunlarda benden olsun
1
2
3
4
5
6
7
20-08-2007, 16:20:50
#28
infratime
Üyeliği durduruldu
harika olmuş ya
29-09-2007, 16:46:02
#29
DeHSeT
süper olmuş ellerine sağlık
17-11-2007, 15:22:02
#30
resul_ts
Hocam bu projenin neresi kötü ayrıca birde bu projeye talip olan çok çıkar bence ucuza kaptırma
25-08-2008, 12:49:37
#31
Osm@N
Böyle projelerle pek bişey kazanamayız. büyük projeler iyi para getiriyor.
25-08-2008, 12:54:56
#32
Osm@N
zamanım oldukca eklerim render
01-09-2008, 00:43:40
#33
dreamweav3r
eline sağlık cok iyiler. bunların fiyat aralığı ne durumda?
05-09-2008, 22:52:49
#34
TrrPasifik
Üyeliği durduruldu
böyle bişey yaptıktan sonra bakorköyde hastanede yaşarım bende
06-09-2008, 00:31:34
#35
Osm@N
200 - 280 ytl arasında değişiyor daire fiyatları sanırım (: Ben satıcı değilim, tasarım ve çizimleri bana aittir.
06-09-2008, 00:37:58
#36
Glory
8 trilyoncuk =) hemen geliyorum sponsor olmaya. Süper olmuş eline sağlık. Bitirmeye değecek bir proje
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler