• 23-02-2009, 19:07:43
    #46
    Üyeliği durduruldu
    bunları yapan arkadaş sen insan mısın ne yapıyorsun kardeşim bunlar ne mükemmel bunlar çok teşekkür ederim
  • 23-02-2009, 19:14:55
    #47
    çok güzel çizimler hakkaten, tebrikler, fazla söze gerek yok
  • 06-03-2009, 08:04:43
    #48
    arkadaşın önü açık tebrik etmek lazım.

    başarılarınızın devamını dilerim
  • 07-03-2009, 18:54:51
    #49
    Üyeliği durduruldu
    ucuz olmayacagı kesin
  • 07-03-2009, 19:18:36
    #50
    super olmus cızımlerın elıne saglık
  • 20-03-2009, 23:58:20
    #51
    ehmet06tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende merak ettim niye 45 dakika sürdü gerçekten kalite o kadar yükse değil ama bir resim 45 dakika çook fazla. Menral ray desem mental rayin hiç bir özelliği kullanılmamış ne gi var ne final gather
    rpc'leri belki fazla kullanıyorsundur diycem ama ortamda o kadar kasacak rpc'de yok. Ama gerçi işlemcinde önemli. Ramin iyi 2gb ama hertzide bunların önemli. Bu işlere devam edeceksen güçlü bir bilgisayar al. 45 dakika çok fazla bu işler için.
    Makinamın işlemcisi ozamanlar düşüktü şunada iyi bir makinaya sahibim 45 dakikada yaptığım işlemler maksimum 5 dakika sürüyor.
  • 23-03-2009, 15:15:21
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Harika çalışmalar
  • 05-05-2009, 17:58:42
    #53
    Üyeliği durduruldu
    edit
  • 06-05-2009, 00:04:05
    #54
    zamanın oldugunda eğer pc kasmaz ise vray ile felan render alda en son öle görelim birde modelleme güzel.Ellerine sağlık.