Hayatımın anlamına attığım o mesaj
39
●3.975
- 07-09-2013, 21:38:58Hocam hala unutamamışsın belli ama fazla umut bekleme bence cevap bile gelmeyebilir yani 2,5 yıl sadece
dile kolay baya uzun bir süreç bu süre içinde herşey olmuş olabilir kızın sevgilisi olabilir hayatında biri olabilir.
Ama çok merak ediyorum cevap gelirse mesajımı alıntılarsan sevinirim inşallah yanılırım.... - 07-09-2013, 23:05:49Aynı şey benim başımdanda geçti ama ben birdaha mesaj atmadım çünkü o son mesajı sayesinde herşeyi bitirdi. Şuan 3. sene biticek sanırım. Ayrıldıktan 2 sene sonra bikere facede ekledi beni daha yeni yeni unutmuştum çok heyecanlanmıştım eklediğini görünce bende yazayım dedim o ekleme büyüklüğünü gösterdi diye öyle normal bi hal hatır sorma geçti aramızda okadar bidahada gerisi gelmedi. Kaderinde ne varsa o oluyor hocam ama kaderim bu diyipte oturup salmayacan kendini başından öyle şeyler geçer ki onu sevdiğini bi anda unutursun bunu aklından çıkarma umarım biraz rahatlatmışımdır seni.
- 08-09-2013, 00:13:39Arkadaşlar sonuç tek iletişim yolu olan Facebook'tan mesajı atmıştım ve engellenmişim.
Sağlık olsun ne deyim cevap bile verme gereği duymadı yani tamamiyle bitmiş durumda.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:13:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:13:06 --
İlginiz ve güzel mesajlarınız için teşekkür ederim.