• 07-09-2013, 13:36:58
    #19
    Seni anlayabiliyorum çünkü ben de sevgilimden yeni ayrıldım.6 yıl oldu.
  • 07-09-2013, 13:51:30
    #20
    Dostum, bu mesaja olumlu cevap gelmesi mucize olur bana kalırsa. Duygularını çok güzel ifade etmişsin ancak 2.5 sene az buz bir zaman dilimi değil. Inşallah olumlu cevap gelir.
  • 07-09-2013, 21:21:31
    #21
    Sonuç nedir? Yani dönüt var mı?
  • 07-09-2013, 21:38:58
    #22
    Hocam hala unutamamışsın belli ama fazla umut bekleme bence cevap bile gelmeyebilir yani 2,5 yıl sadece
    dile kolay baya uzun bir süreç bu süre içinde herşey olmuş olabilir kızın sevgilisi olabilir hayatında biri olabilir.

    Ama çok merak ediyorum cevap gelirse mesajımı alıntılarsan sevinirim inşallah yanılırım....
  • 07-09-2013, 21:59:07
    #23
    Ahhh ahhh

    -----------------------------------
    Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
    Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.
  • 07-09-2013, 23:05:49
    #24
    Aynı şey benim başımdanda geçti ama ben birdaha mesaj atmadım çünkü o son mesajı sayesinde herşeyi bitirdi. Şuan 3. sene biticek sanırım. Ayrıldıktan 2 sene sonra bikere facede ekledi beni daha yeni yeni unutmuştum çok heyecanlanmıştım eklediğini görünce bende yazayım dedim o ekleme büyüklüğünü gösterdi diye öyle normal bi hal hatır sorma geçti aramızda okadar bidahada gerisi gelmedi. Kaderinde ne varsa o oluyor hocam ama kaderim bu diyipte oturup salmayacan kendini başından öyle şeyler geçer ki onu sevdiğini bi anda unutursun bunu aklından çıkarma umarım biraz rahatlatmışımdır seni.
  • 08-09-2013, 00:13:39
    #25
    Arkadaşlar sonuç tek iletişim yolu olan Facebook'tan mesajı atmıştım ve engellenmişim.
    Sağlık olsun ne deyim cevap bile verme gereği duymadı yani tamamiyle bitmiş durumda.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:13:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:13:06 --

    İlginiz ve güzel mesajlarınız için teşekkür ederim.
  • 08-09-2013, 00:18:05
    #26
    İnşallah hakkınızda hayırlısı olur güzel mesajmış tebrik ederim.
  • 08-09-2013, 00:55:00
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hocam çok afedersin ama, tek kelime dahi olsa cevap vermeyerek zaten karakterini belli etmiş. Şu dakikadan sonra gram üzülmenin anlamı yok. Geriye dönüp bakmanında en ufak bir faydası olmaz.. Hakkında hayırlısı neyse o olur inşallah..