Hocam hala unutamamışsın belli ama fazla umut bekleme bence cevap bile gelmeyebilir yani 2,5 yıl sadece
dile kolay baya uzun bir süreç bu süre içinde herşey olmuş olabilir kızın sevgilisi olabilir hayatında biri olabilir.

Ama çok merak ediyorum cevap gelirse mesajımı alıntılarsan sevinirim inşallah yanılırım....