Konu
Hayatımın anlamına attığım o mesaj
07-09-2013, 21:59:07
#23
Serkan
Ahhh ahhh
-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.