hocam çok afedersin ama, tek kelime dahi olsa cevap vermeyerek zaten karakterini belli etmiş. Şu dakikadan sonra gram üzülmenin anlamı yok. Geriye dönüp bakmanında en ufak bir faydası olmaz.. Hakkında hayırlısı neyse o olur inşallah..